SM Sains Banting: Life as 1216 (Part 5)

When you are happy, your life seems magical and you have no worries..
Your mood will good and your soul will be fine... To be a student in SBP isn't an easy task.. Maybe it's quite hard for those who can't be far away from their family..
But, I'm sure that isn't me hahah lol... (Person like me hard to admit my feelings trololololo)😂😂😂
So, I can't deny I've been through a lot of ups and downs during these years... Especially when it comes to important exam years Why dear why :")
Hahahaha but it's okay I believe there are reasons why Allah tests me like this..
For sure, that's because I'm a strong girl isn't? So, Keep the Faith in Allah and He will guide you to the truth.
To be honest, I shocked with my academic after I'm here. That's because I usually a top student in primary school but that's what we called that the turning wheel hehu so nevermind.
Okay What I'm mumbling here lol..
So, my source of strength is of course my families :)
Families? Oh One for sure of course my biological family and the other two is my batchmates and my Sensei No Kazoku 💖💖💖



They are the place where I can always be myself.. They accepted just how the way I am ...I am so blessed to have them 😍😍😍😍 Who knew from an outsider now we are a family... HAHAHAHHA Seriously when it comes to them, I will sacrifice my time to just spend with them...Awhhhhh oh no oh no..I'm missing them 😭😭😭😭 Guys why you make me like this!!!!


I was very lucky to have them..Whenever I'm in bad times, they are always for me to support either in a minor or major way..They will..Especially my beloved roommates :")
If I had one wish, that wish would be I want them to be my part of family forever :")

Sometimes, they always make a hard joke but I can't never take it serious and laughed..HAHAHHAHAHA OMG #takmoveon #kakakpenyayang #Keluargakuterbaikpatutnya #KakLongberjayabesertaAbangLong

Okay for the facts, actually me and Acap isn't the oldest in the birthday date to declare us as Kak Long and Abang Long...LOL.. The truth is it supposed to be Hazirah and Haziq Ali... So, Acap and I is Long Ngah lah? AHHAHAHAHA Okay Ignore it..
Okay maybelah jugak dah jodoh kut kitorang ni anak sulung in biological family and tetiba jadi kak long and abang long family kat sekolah..Sebab itu bahagia kut sebab saling memahami ecehhhh...
The truth is sebab farah buat apa je dia agree HAHAHAHA kan senang nak teamwork ngan orang camni phewww...


Ada satu je gambar tsk tsk...
Hahaha nak dengar cerita tak... Kitorang selalu fangirling Acap ni sebab dia pendiam hahaha tak macam Haziq Ali bising 😂😂😂 Bak kata orang, diam-diam berisi lolzzz.. 
So, I'm the one who acahlah to be fangirling...Bosan kut hidup nak serious je (I learnt from my crazy roommates) 
So.. Kitorang adalah satu malam ni makan-makan together sebab kalah tak menang Award Keluarga Bahagia..Sedih kut..Tak nampak ke kitorang bahagia?? 
HAHHAHA.. Yalah Farah dah menang Sensei dah menang.. Spoil ileer tetiba Family tak dapat..Okay hadiahnya hamper je tak dapat piala pun zzz (Sensei kata haha) 
So..Kitorang pun makanlah nasi minyak dekat Basketball Court di bawah angin sempoi sempoi bahasa tatkala orang tengah prep ..Sekali sekala cuit masa untuk family enn..

Then tetiba Sensei cakap pasal topik kawin 😌😌😌 

"Aku tak tahulah mamat ni haa ..Suruh amik makanan kat rumah dia pergi lepak kat kelas..Punyalah aku pergi kelas nak cari dia" -Sensei said and Referred to Acap ahhaha lol 
Me like..Dah cakap dah tadi.....
Diorang pun cam clueless..Siapakah Kak Fawa?
*Everybody looked at Acap* HAHAHAHHAHA and seperti biasa dia dengan malunya lol..
"Tapi orang cakap diam-diam ubi berisi cam Acap ni lah yang selalu kawin dua...cam aku ni kecoh je tapi sayang mama korang tu" Hahahaha so sweet sensei 💜💜💜
"Tapi tak tahulah kalau dia kawin dengan orang garang cam Fawa ni HAHAHAHAHA LOL.. Entahlah ko ni acap diri pun tak terurus harapnya ko dapatlah jumpa orang yang pandai mengurus"
"Me out of sudden..Sebab tulah Saya yang kena kawin dengan dia"... AHHAHAHAHAHAHHA Me like padan muka kau acap 😂😂😂😂 Balasan suka sangat buat pickup lines hahaha

Semua gelak..So that's me penceria keadaan ...Serious lahh takde Farah mesti hambar heheheh...
Tapi lepas tu Farah tele ah acap cakap sorry gurau je.. Eleehh dia pun takkan amik serious sebab whole family tu tahu Farah ni camana lolz... Hesh rindu betul korang nih...Tabiat nak gurau panggil crush setiap orang dalam Family tu harus ahhh tapi sampai sekarang Sensei clueless ahhahaha...
Okay that's All nanti banyak sangat terdedah cehhh... 
So Love you guys a lot 💗💗💗💗💗💗🙈🙉🙊






















Post a Comment

0 Comments